ارزانترین هتل های کیش

ارزانترین هتل های کیش

 

با آمدن نیمه دوم سال و سرد شدن هوا تب سفر به مناطق گرمسیری بسیار بالا میگیرد . کیش یکی از جاهایی است که گردشگران زیادی آن را به عنوان مقصدی مناسب در پاییز و زمستان انتخاب میکنند. اما با توجه به شرایط اقتصادی و بالا بودن هزینه ها در سال های اخیر شاید سفر به کیش که سفری تقریبا پر هزینه است برای خیلی ها دشوار باشد . ما در مطلب بهترین هتل های پنج ستاره کیش را بشناسیم به معرفی تعدادی از هتل های گران و لاکچری کیش پرداختیم . در این مطلب قصد داریم ارزانترین هتل های کیش را معرفی کنیم تا امکان سفر به این جزیره دیدنی و جذاب برای همه مهیا شود .

 

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز هتلی دو ستاره در جزیره کیش است که نزدیک به ساحل  است و با توجه به دو ستاره بودن و هزینه اقامتش از امکانات قابل قبولی برخوردار است .

این هتل در سال ۱۳۷۴ ساخته و در سال ۱۳۹۶ بازسازی شد . مساحت هتل ۲۰ هزار متر مربع  و دارای ۷۸ اتاق در یک طبقه است .

هتل شباویز از فضای سبز زیبایی برخوردار است . امکاناتی مثل سرویس رایگان رفت به بازار و نزدیکی به پارک دلفین ها و  بازار مرجان از ویژگی های مثبت این هتل است .

آدرس: ابتدای جاده جهان ، بعد از مارینا پارک

 

هتل ستاره کیش

هتل ستاره یکی دیگر از هتل های ارزان قیمت کیش است که در ساحل مرجان واقع شده . این هتل هم جزو هتل های دو ستاره جزیره است که در فضایی جذاب با ویلا های کنار هم طراحی شده . در و پنجره های این هتل به سبک قدیمی ساخته شده و جنس آنها چوبی هستند .

هتل ستاره در سال ۱۳۸۵ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت . امکانات قابل قبول این هتل و نزدیکی آن به مراکز خرید جزیره از جمله مرکز خرید پردیس ۱و۲ ،هتل ستاره را به انتخاب مناسبی در میان هتل های اقتصادی جزیره تبدیل کرده .

آدرس : بین میدان داریوش و سیری ، روبه روی هتل داریوش

 

 

هتل گامبرون کیش

 

هتل گامبرون از هتل های سه ستاره کیش است  که از سال ۱۳۹۵ مورد بهره برداری قرار گرفت . این هتل دارای دو ساختمان با ۱۶۰ اتاق و سوئیت و امکانات رفاهی مناسب است . از جمله این امکانات میتوان به خدمات ماساژ ، فروشگاه ،رستوران ، کافی شاپ و… اشاره کرد .

موقعیت جغرافیایی گامبرون به گونه ای است که دسترسی به ساحل مرجان کیش، پارک ساحلی، پارک برفی پنگوئن کیش، اسکله بزرگ تفریحی و مرکز تجاری کیش از این هتل به راحتی مقدور است .

آدرس : میدان ساحل کیش

 

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس یکی دیگر از هتل های سه ستاره کیش است که در لیست ارزانترین هتل های کیش جای میگیرد . این هتل در سال ۱۳۸۳ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۰ مورد بازسازی قرار گرفت . در معماری هتل لوتوس از بناهای ایران باستان و  دوره هخامنشیان الهام گرفته شده است . هتل لوتوس دارای ۷۲ اتاق با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. به علاوه باغی با مساحت بیش از ۱۲۰۰ متر مربع این هتل را احاطه کرده .

آدرس : میدان امیر کبیر ( روبروی پاساژ مروارید )

 

هتل شایلی کیش

هتل شایلی هتلی است با دسترسی آسان به اسکله و پارک تفریحی کیش با هزینه اقامت بسیار اقتصادی . این هتل هم در سال ۱۳۸۵ افتتاح و ۱۳۹۴ بازسازی شده و فقط ۳۹ باب اتاق و سوئیت دارد . موقعیت مکانی هتل موجب دسترسی آسان به مراکز خرید مریم ۲ ، ونوس ، مروارید، مراکز خرید پردیس کیش بانوان و ساحل شده است .

آدرس: بلوار دریا کیش

 

هتل پانیذ کیش

این هتل دو ستاره در بلوار خلیج فارس قرار دارد  و در صدر ارزانترین هتل های کیش جای میگیرد . خدمات هتل به تناسب مبلغی که پرداخت میکنید قابل قبول است . این هتل در سه طبقه با ۸۴ اتاق طراحی شده و در سال ۱۳۹۰ هم مورد بازسازی قرار گرفته است . هتل پانیذ از نظر موقیعت مکانی دسترسی راحتی به ساحل و مراکز خرید جزیره از جمله مرکز خرید پردیس ۱ و ۲ و کارتینگ دارد .

آدرس: خیابان رودکی کیش . جنب رویامال

 

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا از هتل های چهار ستاره کیش است که در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد . این هتل چهار طبقه و ۸۱ باب اتاق دارد . استخر، سونا، خدمات ماساژ و … برخی از امکاناتی است که این هتل در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

هتل پارمیدا به فرودگاه کیش، کشتی یونانی ، مرکز خرید مروارید و پیست کارتینگ کیش نزدیک است .

آدرس : خیابان رودکی کیش ، رو به روی پارک شهر

هتل فانوس کیش

این بار به سراغ یکی دیگر از هتل های دو ستاره و ارزان قیمت کیش برویم و هتل  فانوس را معرفی کنیم . این هتل محوطه ی سرسبز و باصفایی دارد اما رستوران و کافی شاپ ندارد . از دیگر ویژگی های هتل فانوس این است که برخلاف سایر هتل های دو و سه ستاره دارای اتاق یک تخته نیز هست .

این هتل دو طبقه ، در سال ۱۳۷۶ افتتاح شد و جزو هتل های قدیمی کیش است . اما در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت .دسترسی آسان به بازار و اسکله عرب ها و شهر زیرزمینی کاریز از سایر ویژگی های هتل فانوس است .

آدرس: خیابان میر مهنا ، ضلع جنوبی بازار پارس خلیج

 

هتل آفتاب شرق

شاید بتوان گفت پایین ترین نرخ در میان هتل های سه ستاره جزیره به هتل آفتاب شرق تعلق دارد .این هتل که در سال ۱۳۸۶ افتتاح شده دارای سه طبقه و ۴۶ اتاق است و در منطقه بومی نشین جزیره زیبای کیش، واقع  شده .

هتل آفتاب به کشتی یونانی ، بازار عرب ها  و شهر زیر زمینی کاریز دسترسی راحتی دارد .

 

آدرس: میرمهنا ، ابتدای بلوار جاسک

 

هتل پارسیان کیش

یکی دیگر از هتل های سه ستاره در جزیره ، هتل پارسیان کیش است که از نظر موقعیت مکانی در بهترین و ممتاز ترین شرایط است . این هتل دسترسی راحتی به ساحل بانوان و ساحل مرجان کیش دارد . مرکز خرید پردیس و مروارید کیش هم در فاصله ی کمی از این هتل قرار دارد .

همچنین بازار زیتون درست در کنار هتل و تالار شهر روبروی هتل پارسیان است . همه این ها به علاوه امکانات رفاهی مطلوب سبب شده این هتل با وجود اقتصادی بودن جزو هتل های محبوب کیش باشد .

آدرس : میدان ساحل کیش ، جنب مرکز تجاری

 

هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش یکی دیگر از ارزانترین هتل های کیش ، که در پارک ساحلی کیش و ساحل سیمرغ واقع شده .

حیاط و محوطه این هتل بسیار زیبا و سرسبز است . هتل سیمرغ در سال ۱۳۷۰ احداث و در سال ۱۳۹۷ بازسازی شد . بسیاری از ۸۵ اتاق این هتل چشم اندازی روبه دریا دارند .

آدرس : ابتدای خیابان جهان ، بعد از بازار مرجان کیش

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها